Propozycja ubezpieczenia zdrowotnego dla wszystkich dzieci i wszystkich kobiet w ciąży ad 5

Rząd federalny rozdzieli fundusze z tych trzech źródeł pomiędzy państwa na podstawie przewidywanej liczby i wieku beneficjentów zapisanych w planach państwowych. Podatek od wynagrodzeń i składki ustala się na poziomie wystarczającym do spłacenia dostawców po stawkach rynkowych w 1990 r. Szacunki opierają się na prognozach administracyjnych wydatków na opiekę zdrowotną w administracji służby zdrowia, w zależności od rodzaju usługi i źródła płatności, 20 oraz na niepublikowanych danych z badania ankietowego w sprawie aktualnej populacji z marca 1988 r. Na temat dochodów gospodarstw domowych i statusu ubezpieczeniowego oraz krajowego wykorzystania opieki medycznej i Wydatki na koszty opieki zdrowotnej.
Przy opracowywaniu wniosku przyjęto następujące kluczowe założenia: pracodawcy skorzystają z najmniej kosztownego planu, korzystanie z usług wśród nieubezpieczonych podniesie się do poziomu wykorzystania wśród obecnie ubezpieczonych, a korzystanie z usług, które nie będzie wiązało się z podziałem kosztów, będzie wzrost o 14 procent.
Obecnie 98,8 miliardów dolarów wydanych na opiekę zdrowotną dla dzieci i kobiet w ciąży wzrośnie do 111,4 miliarda dolarów, jeśli plan zostanie wdrożony w 1990 roku, co stanowi wzrost o 12,6 miliarda dolarów. Jest to około 2 procent wszystkich wydatków na opiekę zdrowotną w 1990 r. Szczegółowe informacje na temat szacowanych wydatków i dochodów w ramach planu państwowego, zwiększonych kosztów dla pracodawców oferujących ubezpieczenia, kosztów na rodzinę, kwalifikowalności, przewidywań użytkowania i innych istotnych danych można uzyskać od AAP.
Dyskusja
AAP uważa tę propozycję jako pierwszy krok do zapewnienia ubezpieczenia zdrowotnego wszystkim Amerykanom. Ponieważ dzieci stanowią nieproporcjonalną część osób nieubezpieczonych, 2 ponieważ ich opieka jest najmniej kosztowna, 21, a ponieważ zapobiegawcza opieka, wczesne leczenie ostrych chorób i złagodzenie przewlekłych chorób we wczesnym okresie życia może później zapobiec bardziej kosztownym problemom, uważamy, że jeśli konieczne jest stopniowe podejście, w pierwszej kolejności należy zająć się potrzebami zdrowotnymi tej grupy.
Uznajemy, że nasza propozycja nie dotyczy niektórych kluczowych kwestii związanych z zapewnieniem opieki zdrowotnej wszystkim dzieciom i kobietom w ciąży, w tym niefinansowym przeszkodom w dostępie (AAP zainicjował programy w tej dziedzinie), długoterminowej opiece wymaganej przez niektóre osoby. dzieci i czy podaż lekarzy i innych dostawców jest odpowiednia, aby sprostać zwiększonemu popytowi.
Nasza propozycja może czasami zakłócać ciągłość opieki nad kobietami w wieku powyżej 21 lat. Mogą one otrzymać ubezpieczenie na całą opiekę medyczną z jednego źródła podczas ciąży i bezpośrednio po jej zakończeniu, a następnie być zobowiązane do zmiany opiekunów lub, jeśli nieubezpieczone, pójścia bez opieki lub mniej. Nasza propozycja nie uwzględnia również opieki przed ciążą, która czasami może być ważna.22 Alternatywą jest zapewnienie ubezpieczenia wszystkim kobietom poniżej 45. roku życia, które zbliżałyby się do uniwersalnego ubezpieczenia zdrowotnego w jednym kroku lub wykluczają kobiety w ciąży w wieku powyżej 21 lat, które byłyby szkodliwe dla zdrowia noworodków.
Proponujemy, aby dzieci i kobiety w ciąży były usuwane z zasięgu medicaid. Chociaż Medicaid został zaprojektowany w celu zapewnienia ubogim ubezpieczenia zdrowotnego, obejmuje on mniej niż 60 procent dzieci żyjących poniżej granicy ubóstwa.1 Stanowią one ponad 50 procent osób kwalifikujących się do pomocy medycznej, ale wydają mniej niż 20 procent funduszy Medicaid. 23 Wraz ze wzrostem długości życia i wzrostem liczby osób starszych, wydatki na opiekę długoterminową w ramach programu Medicaid będą nadal rosły, co będzie skutkować coraz większą presją na racjonalnie świadczone usługi opieki nad dziećmi, jak teraz zaproponował Oregon24. Ta presja stanowi dodatkowy powód do zapewnienia bardziej stałe źródło finansowania dla biednych dzieci.
Z powodu znacznej zmienności w zakresie uprawnień, zakresu i czasu trwania od stanu do stanu, Medicaid odnotował nierówności
[hasła pokrewne: produkty bogate w witaminę b, odnowa biologiczna definicja, państwa roślinne ]