Propozycja ubezpieczenia zdrowotnego dla wszystkich dzieci i wszystkich kobiet w ciąży ad 6

Pogardzający proces udowadniania kwalifikowalności, piętno dobrostanu związane z programem oraz niedostępność lekarzy zniechęciły wiele kwalifikujących się rodzin do ubiegania się o nie. Brak ciągłości w świadczeniu usług opieki z powodu przerywanego kwalifikowalności z powodu pracy w niepełnym wymiarze czasu lub pracy sezonowej, zniechęcające do poszukiwania pracy z powodu utraty świadczeń oraz utraty majątku osobistego w celu uzyskania ubezpieczenia w okresach bezrobocia to inne problemy, które nas prowadzą zasugerować wyeliminowanie ubezpieczenia Medicaid dla dzieci i kobiet w ciąży. Rozważyliśmy zmiany w ubezpieczeniach medyczno-ubezpieczeniowych i kontroli kosztów jako możliwe zasady leżące u podstaw naszej propozycji, ale kwestie te wykraczają poza dzieci i kobiety w ciąży i wymagają bardziej globalnych rozwiązań. Nakładanie poważnych nowych kontroli kosztów tylko na dzieci i kobiety w ciąży – szczególnie narażone populacje – byłoby niewłaściwe i nieskuteczne, ponieważ są odpowiedzialne jedynie za 15 procent rocznych wydatków na opiekę zdrowotną.
Chociaż nie zajmowaliśmy się bezpośrednio kontrolą kosztów, wiele cech naszej propozycji powinno mieć korzystny wpływ na rosnące koszty opieki zdrowotnej. Ubezpieczyciele kontraktujący się z państwami będą oferować zarządzane plany opieki, które mogą obniżyć koszty opieki zdrowotnej.25 Podział kosztów zmniejsza korzystanie z usług zdrowotnych6, 26 Nie należy jednak stosować go do opieki profilaktycznej, która stanowi mniej niż 15 procent wszystkich świadczeń zdrowotnych. wydatki na opiekę zdrowotną dla dzieci26. Zniechęcanie do efektywnych kosztowo usług profilaktycznych powoduje gorsze zdrowie.27, 28 Danie wszystkim dzieciom możliwości otrzymania kompleksowej, ciągłej opieki – w tym opieki prewencyjnej – powinno zmniejszyć korzystanie z drogiej sali pogotowia 29 i usług szpitalnych30. Większe korzystanie z usług opieki prenatalnej powinno obniżyć wydatki na intensywną opiekę nad noworodkiem i wynikające z niego upośledzenie przez całe życie.31 Zapewnienie lekarzom informacji o skuteczności różnych usług powinno pomóc w kontrolowaniu kosztów.
Nasza propozycja oferuje wiele korzyści. Dla narodu jest to pierwszy krok na drodze do dostępu do opieki zdrowotnej dla wszystkich. Dla lekarzy i innych usługodawców zmniejsza to skomplikowane procedury rozliczeniowe, nieodpowiedni zwrot kosztów i zmiany kosztów. Dla rządu federalnego nie zwiększa zadłużenia federalnego i oferuje stałą pozycję budżetową. Dla stanów eliminuje rosnące mandaty Medicaid z Kongresu, jednocześnie utrzymując ubezpieczenie pod kontrolą państwa. Dla branży ubezpieczeniowej oferuje on wcześniej niewykorzystany rynek. W przypadku firm, które ubezpieczają osoby będące na utrzymaniu pracowników, zmniejsza to przenoszenie kosztów i powinno pomóc w zapewnieniu zdrowszej przyszłej siły roboczej. Dla firm, które nie ubezpieczają, oferuje niedrogi sposób na ubezpieczenie podopiecznych. Pracodawcy, którzy płacą niskie płace, nie będą mieli nieproporcjonalnego wzrostu kosztów pracy, ponieważ dodatkowy koszt ubezpieczenia jest proporcjonalny do całkowitego wynagrodzenia, a nie rzeczywistych kosztów ubezpieczenia zdrowotnego. W związku z tym nie powinno skutkować utratą pracy o niskich zarobkach. Podobnie, plan ma neutralny wpływ na koszty pracy w niepełnym wymiarze godzin lub sezonowe w porównaniu z pracownikami pełnoetatowymi. Nie powinno dojść do zakłóceń na tych rynkach pracy
[hasła pokrewne: szpital sw rafala, pęcherzyca zwykła, urojenia prześladowcze ]